torsdag 14 april 2011

En avi...

kan göra en så fasansfullt nyfiken. Jag älskar att hämta paket på posten och riva upp dess innehåll på köksgolvet. 


Idag kom en. Jag var ensam hemma och paketet fanns kvar på posten.
På avin står, om man har tur, dess vikt och på denna stod det 6,5kg. Vad är detta tänkte jag? Vad har jag beställt eller vunnit som är så tungt?


Eftersom det var så tungt förstod jag att jag inte kunde hämta och baxa upp på barnvagnen utan att det skulle bli problem.
Så jag fick vackert vänta tills Bärhjälpen kom hem. 


Det var allevoprodukter och gåstavar till ett värde av 900kr


Jag säger bara: TACK alla som röstade fram mig som vinnare i tävlingen på Familjeliv. 
Nu kan jag äntligen göra som Elin, äta pulver, sova och bajsa.


Tack, tack!
Grejerna låg i denna låda, så det var tur jag väntade in Bärhjälpen...:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar