lördag 2 april 2011

På hälsomässan i solna

Lämnade Bebben hemma och for till Solnahallen och till Hälsomässan. Som vanligt var det mycket kristaller, stenar, spågummor, tarottanter, konstiga kinesiska örter, drömfångare och annat s.k hokuspokus.


Jag åker alltid dit och köper på mig teer och krämer. Och kanske någon bonusgrej...


Dagens skörd:
 Någon som vill komma på Tepartaj? Yogi, Drakens och Tulsi är storfavoriterna hos mig. 
 Klarar mig inte många dagar utan Rapsodine. Absoluta favoriten är deras Exklusiva fuktcreme. 
 Och sen lite Superfruuuuuts;  torkade granäpplekärnor, blåbär, mango och hampafrön

Fick ett återfall.....;D
Kanelmandlar, lakrits och yoghurtgodisar


Som bonus en fet hudkräm och ett ögonserum (skulle göra under för hängiga trötta föräldraögon, sa expediten)
CD skivan är en meditation av Kristina Wennergren. Rekomenderar hennes RegressionCDs.


Som vanligt var Hermans på plats och serverade god vegetarisk mat för fulla muggar. 


Under dagen fick jag veta att jag borde fortbilda mig inom språk, särskilt spanska och gärna åka till heliga platser i Mexico. Det låter det. Vill gärna åka till Mexico.


I morgon får vi besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar