lördag 21 maj 2011

Allevo - vad hände sen?

Ni som följer bloggen vet att jag vann ett allevo startpaket med en jävla massa pulver. Ni som känner mig vet att jag inte äter pulver eller piller. Och ni vet dessutom att jag aldrig slänger mat. 


Så vad hände egentligen med allevoprudukterna?


Jag smakade självklart, för man ger allt en chans. Och konstaterade snabbt - fy fan vad äckligt. Tyckte genast synd om er som "bantar" och äter detta. 


Sambon tog med en en del som nödmat till jobbet. För jag ville inte ens ha skiten hemma hos mig. Vi gav bort till familj och vänner för det var många som ville smaka. Men alla har vett nog att inte banta!


Och vi konstaterade gemensamt: 
- Allevo, för dig som har tappat aptiten på livet




Men vad ska man då göra om man har överflödiga kilon som man vill bli av med?


1) Kasta bort allt som har med bantning att göra; pulver, piller, tankar, känslor, etc....Du stressar omedvetet upp dig och det gör det svårare att gå ner i vikt!


2) Inför bra vanor; alltid frukost och  en DR (daglig rask)


3) 4 färger; ät alltid fyra färger till varje mål. Färg finns i grönsaker, rotsaker, frukt och bär. 


Det är nyckeln till ett hälsosammare liv.


Nu är jag förstås nyfiken på er. Är det någon som har provat allevo? Synpunkter om produkten? Håller ni med mig eller tycker ni att det är gott?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar