tisdag 21 december 2010

Hjulius den tredje


Kommer garanterat att ingå i mitt julbord på fredag! Då kommer de vara lagom mogna och tjittla dödskönt i min gom;)

Granen heter Hjulius den tredje, aka Hjulle. Vi sjöng; "Hjulle och jag" hela tiden när vi klädde den

Bråda dagar; har hållt på som bara den med det och det andra. Skriver veg. menyer, slår in paket och klär granen. Det syns inte på bilden, men som stjärna har vi en papptrumpet;) Superfint.
Nu är nog allt klart och man kan ta det lugnt ett par dagar. 
(Den uppmärksamme ser en skivstång bakom Hjulle! Ja, vi har ett "gym" hemma. Det är inte alltid man orkar, kan eller vill gå och träna på ett gym. Och då gör man det hemma. Saken är biff!)


Sedan kl 14:30 idag till nu har jag jobbat med någonting hela tiden. Nu ser jag verkligen fram emot att gå och sova och lyssna på ljudboken. 
Några trevliga menyer på nyttig julmat kommer.
Jag har bara inte hunnit. 
Tjoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar