torsdag 20 januari 2011

Hej mig!


Här kommer månadens fakta om mig, inspirerad av DNPÅSTANs Hej konsument. Förhoppningsvis ger det en bättre bild av mig och vem jag är;)
Hej Anna!
Datum: 2011-01-20
Bästa promenad:
Till Gullmarsplan, sen dör jag av utmattning….
Äter lyxmiddag på: Hermans! Eller hemma, Besviken på krögare som inte kan laga mat!
Bästa mikromaten: Det som blev över från middagen
En bra gå bort-present: Något som man gjort själv; torkade frukt / grönsaker i en fin burk, ett nybakat surdegsbröd
Läser just nu: Lyssnar på ”Aldrig fucka upp” – hur som helst, somnar man godast till ljudböcker.
Favoritförort: Just nu får jag säga Tyresö.
Bästa lunchställe: Hemma / lunchrummet. Bästa lunchen är alltid det som finns i matlådan. Alltid. Då vet jag vad jag får och kan se framemot det.
Bästa mataffären: Lidel, bageriet (köpa bröd?)
Favoritråvara: bönor, linser
Favoritradiostation:
Rockklassiker
Favroritskor: Birkenstock
Favoritwww: vegologiskt
Favoritprodukt på Systemet:
Kiviks alko.fria Äppelcider
Favoritprodukt på Apoteket: plackers
Favoritdryck: Bubblat vatten med is och gurka
Favorit att-göra:
se på mattvprogram.
Senaste resa: Kryssning till Åbo.
Senaste secondhandfyndet: Har inte köpt något, nytt eller begagnat sen hjulafton. Bara mat, men det kan inte räknas som secondhandfynd.
Fick senast / Fick köpa: posten med räkningar!
Hatar: Dr Inge Ont. Dr Ont har studerat i 19 år utan att få någon examen. Hans specialitet är att hissa upp sjukhussäng, med patient i, så långt det går. Utan att patient trillar ut.
 Har en särskild hat-kärlek till Dr. Inge Ont…;)
Bästa dealen: Fyndade lifes naturgodis för en tia påsen.
Användbar pryl: veckosurf från Telenor. Det får bli så tills fastighetsägaren dundrar in 100mb rätt in i bostaden i februari.
Typiskt citat från dig:
Gör det idag, så slipper du göra det i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar