måndag 31 januari 2011

Hemma

Om det är någon som vill veta så är jag hemma igen från min "hotellvistelse". Om det var något jag fick så var det lugn och ro. För det fanns verkligen inget att göra. Vankade mellan TVrummets frestande fem kanaler och sängen. Som man dock kunde hissa upp och det var ju kul. En stund. 
Det minimaliska utbud av litteratur läste jag ut på en kväll och läsa en skvallertidning från 2008 för sjuttioelfte gången ger inte mycket mer den sjuttiotolfte. 


Nu vet jag bättre och packar mobilen full med underhållning, för man vet inte om / när man hamnar där igen...
Några dagar till och jag hade blivit undernärd så jag gjorde rätt att checka ut itid;)


Idag vankas potatis, morot och vitkålssoppa med varma mackor.
Gott, näringsrik och värmande. Något som Per "Heartstopper" Morberg aldrig skulle laga, eller vad tror ni...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar