fredag 22 juli 2011

Fast.....

det blir nog en kaffe innan jag kan börja. Jag älskar min tassimomaskin. Suverän. Jag kan göra en espresso med en bäbis på höften. Utan att riska bränna mig eller bäbis. Och utan böket och stöket med kaffepanna på plattan.


Jag är så glad att jag blev utvald som buzzador till tassimo t20. Den maskinen är verkligen ett "måste i varje hem"
Du kan också anmäla dig till Buzzador och ha chansen att få prova saker gratis eller mycket billigare. Jag anmälde mig i våras och har redan fått vara med i tre kampanjer. 
Det sägs att de söker småbarns föräldrar, men ännu har jag inte sett någon kampanj. Anmäl dig, det är skoj. Det enda "kruket" är att du måste sprida informationen om produkten via muntillmun, facebook, bloggar etc. 


Hur gjorde jag innan tassimon kom till mig? Egentligen. Fast då hade jag ju ingen bäbis så det var ju inte lika jobbigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar