lördag 26 mars 2011

Back in bizniz

Efter mitt tre veckors långa uppehåll är jag nu tillbaka hemma och tar vid där jag slutade;

  • Band och bollpasset ska sammanställas
  • Recept ska skrivas
  • Foton ska redigeras, och det har ungefär blivit 10000 till att ta hand om.
  • Ska pyssla med två fotoböcker, en för VT 2011 och en för Elins, aka Pyrets första tid. 
  • Och åka till IKEA! Fyfabian på en LÖNElördag.
  • Tävlas och jaga röster till Guiltfree Raspberrydesert (scrolla ner, hur FAN kan en simpel köttgryta leda tävlingen!)
Allt detta ska hinna mellan varven. Elin äter var tredje timme. Maten inkl gos och pump tar en timme. Men eftersom jag inte tolererar halvfärdiga saker så tar mig mig tid och får vara lite trött periodvis. 

Alla friska individer är välkomna att hälsa på oss. Några i taget dock. Hon är inget Museum som ska tittas på....:D Fast ibland känns det som det. När man ligger brevid och bara njuter av att titta på henne. 
- "kom och kolla", ropar jag till sambon. Precis som om hon vore en utställning på ett museum.

Vi synes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar