fredag 25 mars 2011

Vi har.... ingenting!

för att de som hade lovat köpa vagn och säng har "inte hunnit"
Hur upptagen man än må vara har man ALLTID tid att ringa och tala om det, så att någon annan som har tid kan åka och handla.

Detta innebär att Pyret kommet att få sova på en av mina träningsmattor på golvet. Och att vi måste sitta inne tills vagnen kommer. Och när folk får tid att handla den, det kan man ju aldrig veta.

Herman ringde på kvällen igår för att kolla läget med allt och då kom det fram att personerna inte "hade hunnit"
Jag blir så arg så att jag kokar. Hur tänker man när man inte ringer och talar om en sådan ganska viktig sak???
Särskilt när man lovat. För två månader sedan.


Vad tycker du om saken?
a) Håller med mig, det är jävligt dålig stil att inte höra av sig så fort man vet att man inte kommer hinna

b) Hinner man inte, så hinner man inte. Så enkelt är det.

c) Eget alternativ (speca)

3 kommentarer:

  1. ....men inte behöver "pyret" eller har hon fått något namn än? sova på golvet. Sov i samma säng vet ja. Urmysig och det har jag gjort/gör med 2 av 3 barn.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jo det hade vi gjort, men vi har en så trång säng. Knappt vi får plats själva. Och jag rör på mig mkt så vill inte riskera att mosa Elin aka Pyret.

    SvaraRadera