lördag 12 mars 2011

Tjatatandet!

Som han tjatar. Jag blir fullständigt galen. Jag kan inte bry mig mindre. Det är bara att bestämma dig och sen köra på det.Det här velandet framochtillbaka gör mig tokig.
Det är någon som funderar på vilken typ av gitarr som han ska köpa.

Jag känner dig rätt väl, så oavsett vilken modell och färg du väljer kommer du inte bli nöjd. Du hittar det ena eller det andra felet. 
Välj en leverantör som har full returrätt och garanti. Så ordnar det sig. Lika bra kanske?

Är gitarren lika viktig som pratandet OM gitarren, vill du verkligen ha en eller vill du bara prata, vänta och längta?

Askkropp eller Alkropp?
Nu hör jag: Nu har jag bestämmt mig!
Bra säger jag, hoppas att det beslutet står sig tills i morgon, och att du inte har ändrat dig...:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar