tisdag 29 mars 2011

Pyret

Hon är bara för gullig. Och snäll. Säger inte ett knyst (just nu!) 
Igår var matchvikten 2320g och huvudomfånget 32,3cm.


Jag skulle verkligen behöva komma igång med promenader igen, men kan inte gå vare sig långt eller länge eftersom det Pyret äter var tredje timme. Och jag hinner inte gå så långt med allt som är emellan. 
Det skulle var jättebra med ett sånt där promenadband då jag kan gå inomhus. Jag går och går, men kommer ingenstans. Prefekt nu med Pyrets vanor och rutiner. 


(Du har fortfarande chansen att rösta på mitt bidrag. "GuitfreeRaspberrydesert" Just nu behövs bara 25 röster för att jag ska leda tävlingen och vinna)


http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/allevo-sveriges-storsta-viktresa-1/forum/m58044466.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar