torsdag 24 mars 2011

Ny röstlänk

http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/allevo-sveriges-storsta-viktresa-1/forum/m58044466.html

Ny röstlänk. Släng bort den gamla. Det hade fuskats på forumet och moderatorn skapade en ny tråd utan fusk. (ni som redan har röstat, era röster ligger kvar) (Du måste bli medlem i forumet, gratis och helt utan förpliktelser)

Jag kommer inte att acceptera att en köttgryta vinner över mig så om vi alla hjälps åt kan jag kamma hem det fina gåbandet.
Det passar perfekt i mitt hemmagym och alla som hjälper mig vinna är självklart välkomna att komma hem till mig och gå...:D

Det bidraget som ni ska rösta på är detta:

Guiltfree Raspberrydesert

0,5 avokado
2 dl hallon (jag hade färska som jag frös 0,5 timme innan)
1 tsk acai (en superfruit från brasilien, lätt smak av blåbär - Går självklart att uteslutas)
2 blötlagda dadlar (cirka 1,5 timme)
1-2 msk vatten behövde jag för att min mixer skulle orka köra runt.


Mixa allt till en sorbetliknande kräm. Frys den en stund, om du vill ha den kallare.
Servera i tjusiga glas med frysta vinbär.

Jag har ingen flashig blender, utan mixar allt i bunke med en stavmix

Gåstavar har jag redan massvis av och några måltidsersättningar från Allevo är jag inte intresserad av. Det är gåbandet jag vill åt. Därmed basta...:D

Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar