torsdag 14 oktober 2010

Tips från TV

http://svt.se/2.108068/1.2190835/hon_andrade_kosten_i_fyra_veckor

Klicka på länken
Och nu när det jag förespråkar är vetenskapligt bevisat (som en del tycker är så viktigt att det måste vara....!) kan väl fler välja nyttig mat; bröd med lågt gi, växtstreoler, sojaprotein, kanel, blåbär, mjölksyrebakterier, och omega 3 fetterna.  Läs / se hela artikel och bilda dig en egen uppfattning.

Och det där med Vetenskapligt bevisat, det kommer jag garanterat skriva mer om. Jag vet väl bäst själv vad som fungerar och inte fungerar på mig. Det ska inte någon bevisning eller vetenskapsman ha med och göra. 
Sånt trams tror jag inte alls på! Och fråga alla de hundratusentals som blivit hjälpta av spikmattan, även fast det inte är vetenskapligt bevisat om den fungerar eller inte. ( Men egentligen, är inte deras historier bevis nog???!)  Ursch för att det måste bevisas hela tiden. Säger bara det. Hjälper det för dig, så gör det. OAVSETT om det är bevisat eller inte. Och hjälper det för mig, hjälper det säkert för dig.

Men kolla in länken, vetja.
Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar