söndag 31 oktober 2010

Söndag, harmoni & vintertid & reklam för DRs

Då var det vintertid igen. Inte helt överens med klockan när jag vaknade. Rekomenderar alla att skruva fram sina klockor innan man går och lägger sig. 
Gubben frågade om jag verkligen skulle gå upp så tidigt. 
-Just fan, sa jag och steg upp


Igår var jag och mor på Kropp och själ mässan / Inre Harmonimässan / Hälsomässan  - Vad heter de egentligen? i Solna hallen. 
I år vad det mindre stenar, kristaller, tarotläsning och s.k hokospokus och mer produkter som anses, och nu kommer favoritordet igen, vetenskapligt bevisat


Det blir nog ett besök idag igen, för jag glömde köpa en grej. Typiskt alltså.
Kom dit du med. Vetja. Perfekt att köpa sina hjulklappar redan nu; böcker av alla de slag, cremer, oljor, Aloe Vera, Herbalife, värmetofflor, tvättbollen, kläder, teer (yogi, tulsi, varför inte Drakens?) 


Men innan dess ska jag gotta upp mig i soffan med DNsöndag och en andra kopp espresso. 
Och vem vet, kanske en DR. Det är bäst att börja dagen med DRn
av dessa anledningar:
1) Då är det gjort
2) Du går  ut innan du har duschat och gjort dig i ordning = du kan bli svettig och äcklig - det gör inget
3) Ser du någon du inte vill tala med ute - öka tempot och gå om
4) Passa på innan familjen vaknar. Du går själv i ditt perfekta tempo. 


Vi ses



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar