tisdag 8 februari 2011

kvällen

Jag fullständigt älskar min nya drink. Den med jordgubbar och ananas. Jag gör den jämt. Nu sitter jag med en. Det är så smidigt att blanda ihop med mixerstaven i en mixerbunke. Det tar två minuter. Max. 
Jag hittade en perfekt bunke i tiokronors lådan på ICA som är avlång och som gjord att mixa i. Det finns ingen bättre. 
Det blir liksom ingen disk heller att tala om, skölj av alla grejer och sen klart. 


Ikväll ska jag träffa mor min. Ibland är hon som ett orosmoln över mig. Verkligen oroar sig över allt. Hon kallar sin kompis för ängslig och orolig, men jag skulle nog allt vilja kalla henne själv  för det..:)
Vi ska gå på en föreläsning om förändring med Mark Levengood. Vi gillar Mark, båda två 
Vi skulle äta innan tänkte vi, så borde börja ta och göra mig i ordning för stan. Jag var sugen på Panini men de stänger kl 17 - och det passar sig inte. 
En vinkar - en tar kort. Det blir bra:D
Vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar