måndag 20 juni 2011

Egen barissta



Det är himla najs att ha en egen barissta hemma som serverar nybryggt kaffe, cappucino, latte, espresso eller vad man känner för. 
Det tar under 30 sekunder att få en rykande het och ljuvligt god lattemachiato.
Jag fullkomligt älskar min nya Tassimokaffeapparat
Med en knapptryckning, eller max två får jag det kaffe jag vill ha.
Jag är Buzzador hade turen att komma med i denna kampaj, vilken himla tur alltså! Jag älskar Tassimo och hade länge tänkt köpa en för egna pengar och när den här kampanjen dök upp var det bara att haka på. 




Jag har dock hittat en nackdel med tassimon:
Om man är föräldraledig som jag (läs går hemma och skrotar) är det lätt hänt att man bara tycker fram 7-8 kaffe om dagen.....


Jag har dock lagt undan ett stort gäng kapslar som jag ska bjuda vänner och bekanta på, så att alla får smaka. 
Välkommna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar