måndag 27 juni 2011

Sjuk

När jag vaknade i morse mådde jag inte särskilt bra. Värkande kropp och hals. Lederna var ömma och hela jag stånkade och stönade och kände mig som en gammal kärring. 


Jag hostade upp slembollar , hade mycket svårt att svälja och på pannan brann febertoppen med sina heta lågor.


Bara tanken på att jag själv skulle ta hand om Barnet och alla dessa jordgubbar vi plockade på självplocket igår fick mig att dra täcket längre och längre över huvudet. 


Missar dessutom en trevligt lunch med mammorna i gruppen och annat skojs......Buuuuu för det
Mycket tråkigt och känner mig ledsen över det också. 
Nu, efter två alvedon och en espresso, lyckades jag förbarma mig över jordgubbarna. Mixade till sylt och in i frysen. Det får duga.


Roar mig med UnderbaraClaras sommarprat. Det var en reko tjej som verkligen tänker som mig. Ska nog börja läsa hennes blogg. 


Over and out





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar