onsdag 17 augusti 2011

10 saker

du inte visste om mig:



  1.  Skal är skräp- Jag äter ALDRIG någon form av skal, skal är skräp och ska inte tillföras i mat. Detta gäller apelsinskal (som folk envisas med hela tiden) skalet på brieosten och alla andra typer av skal. Så, du behöver inte överraska med en ambrosiatårta..:D
  2. Jag var synsk och kunde tala med spöken och så vidare men sen jag blev gravid - fick barn försvann det. Jobbad en tid som häxa på en tarotlinje.
  3. Majonäs och senap är något som jag aldrig någonsin kommer att använda i matlagning.
  4. Hade VG i spanska
     
  5. Har dansat balett i flera år
  6. Har bott i minst 4 månader i 4 olika kontinenter, USA; Frankrike, Australien och Asien
  7. Är inte så präktigt hurtig som folk gärna tror om mig
  8. Lagar mat varenda dag
  9. Älskar att tävla
  10. Äger tre spikmattor
Tack å hej.

1 kommentar:

  1. Asien, när var du i Asien? De andra ställena kommer jag ihåg :-)

    SvaraRadera