tisdag 2 augusti 2011

Idag har det varit hett ute  och eftersom jag är en inbiten vintermänniska som helst inte går ut när det är varmare än +20grader, så har jag spenderat mesta delen av dagen inomhus. 
Kan också tycka det känns larvigt, fånigt och dumt och gå själv runt och runt. Eller sitta på en filt och ha picnic med sig själv... (Nu har jag ju alltid elin, men ändå.)




Så spenderade dagen i köket! Där trivs jag bäst. Gjorde bollar rawfoodstyle som jag nu torkar. Bollar som kan serveras istället för köttbullar. (för er som tänker "istället för")


Ska föreslå picnic till kvällen med potatissallad och iste.
Så enkelt och nyttigt. 
Funderar om jag ska lägga pakchoyen i salladen eller göra dressing på den. Den blir nog dressing. 


Men i morrn blir det annat! Ska på fotoutställning med bror som låg på sjukan. Han är frisk nu. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar