lördag 20 augusti 2011

väntar och väntar

Om jag hade åkt kommunalt hade jag varit framme för länge sedan. 
varför gjorde jag inte det?
Nu sitter jag och väntar på att "vi hörs under dagen" ska hända. 
När jag själv ringer är det ingen som svarar på andra sidan.


Vänta är det värsta jag vet. Vad väntar jag på egentligen? 
Tack å lov sover Skrutt så jag har kunnat kolla in alla mina bokmärken om och om igen. Tänk om det är någon som har updaterat sin blogg de senaste 2 minuterna, sedan jag kollade sist. 


Nu när jag kommer fram är det mörkt och jag kommer inte vara sugen på någon äppelplocking. Hela dagen har gått till ingen nytta känns det som.


Och vet de om att jag väntar? Ska jag ta mitt pack och åka? 
Och även om man är gammalmodig kan man förgudskull ta med sig en laddad mobil. Annars är det ju onödigt att ens äga en. Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar