söndag 14 augusti 2011

Varsin data

Vi sitter med varsin dator i knät. Jag i bara trosor och topp i soffan och han i sängen. 
Jag fastnade vid en underbar hemsida och läste och tittade på underbara bilder. Jonna Jinton som flyttade från gbg till norrland
Jag önskar att jag vågade gör som hon, men fyfabian vad bekväm man är. Vi funderar på att någon gång fira jul på landet - men alla gnäller "det är för kallt" 


Klockan 18 börjar utejumpan och alla ska med har jag bestämt. Dvs picnic korgen, barn och gubbe.


- Anna, har du ensamrätt på internetet? 
Nä det har jag ju inte. Vi har EN donger tills vi fastihetsägaren bygger in fiber. Det var lovat till februari, men nu verkar det som om det går framåt. Ett halvårsenare. 


Hade vi haft varsitt internet hade vi kunnat chatta med varandra. Herregud så skönt slippa öppna munnen och faktiskt tala med varandra.....:D


hon sover precis som jag. på mage!


- Anna! internetet! 

Hej då 
vi ses en annan dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar